Kuriosafynd... :-)

Jo jag ÄR nog galen, men jag fyndade lite till i en kuriosabutik jag trillade över häromdagen.

Inte alls lika mycket som jag visade  i inlägget Sommarens kuriosa & antikfynd
 (hi hi, ni svimmade väl inte av mängden???)

Det här söta tingen fick jag med mig hem denna gång:

Ett sött rosabroderat barnörngott och två små tavlor.


Rosa rosor i ett rosa broderi. Me like!!!


Och två fantastiskt söta tavlor med mässingskant runt om.
Tyvärr var de mindra tavlan trasig i glaset (jättefult tejpad på bilden...)

Men motiven var SÅ SÖTA!!!


Summa för kalaset? 20 kr...

Önskar er en trevlig helg!

Vi ska börja sortera bröllopsbilder i helgern,
så förhoppningsvis finns det några bilder
att visa er nästa vecka på bl a...

Lokalen

Dukningen

Blommorna (jag gjorde alla buketterna själv)

Smyckena (Jag gjorde alla smycken till mig,
tärnan, toastmadame, mamma & svärmor)

Kläderna

Frisyren

Omgivningen

Kyrkan....



Välkommen åter!



♥ Helena / Franska Liljan ♥








Kommentarer
Postat av: Åsa

Söta saker!

Såg en annan bild och då höll jag på svimma...massor av grejor...det är tur att man ej är värst..hihi.

Kram Åsa

2008-08-22 @ 21:26:56
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: Wilda Stenlyckan

Tack så mycket!



Hoppas det var till någon hjälp bara.. :-)



Vilka härliga muffins du har bakat och vilket sött örngott!



Kram

2008-08-22 @ 22:54:32
URL: http://wildastenlyckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0