Sommaren kuriosa- & antikfynd

För att Älsklingen S och jag skulle få en chans att pausa alla
inför-vårt-bröllops-planering och "bara vara" emellanåt
 så har vi varvat bröllops-fix med antik& kuriosa shopping!

Eftersom de flesta loppisarna häromkring är dyra och trista
(pga storstadens alltför många antikhandlare som dammsuger allt...)
 så brukar jag sikta på auktioner och antikmässor som oftast ger bättre utdelning.
(Är det inte där antikhandlarna borde vara???)

Denna sommar har vi haft stor tur!

Så här såg det ut på vårt golv när vi efter fyndarturerna packat upp allt vi hittat....



JO det ÄR sant!
Underbart många fynd som vi sedan kan njuta av lääänge...

Nu skall allt rengöras, sorteras, organiseras & placeras!

Man ser inte allt så tydligt på gruppbilden,
MEN jag skall visa allt av intesse för er under framtida inlägg...
Lite i taget, så ni inte svimmar :-)

Det roligaste med dessa fynd är att dom tillsammans
kostat under 1000 kr. Allt på bilden ihop!!!
Plus en del fynd som redan delats ut till mamma & pappa :-)

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Hannis

Men människa!Vad med fynd!

Ser en hel del fint när jag kikar extra.

Ett bra pausande måste jag säga=))



Kram Hannis

2008-08-21 @ 07:05:10
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj, oj, oj!!! Här kan vi snacka att ni har fyndat...hihi!! Va roligt att ha hittat så måna ting. Jag tycker om den vita lilla stolen som skymtar där bakom :)



kram!

2008-08-21 @ 09:48:11
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0