Lillasyster in memorian

Det är den tunga årsdagen igen den den 23 september...



2 år har redan gått sedan lillasyster plötsligt och akut lämnade oss och jordelivet.



Jag minns & tänker på henne varje dag, och det smärtar än som om det vore igår.



Saknaden minskar inte med tiden, smärtan finns kvar och den gör ONT!



Jag ska pyssla på hennes grav idag, plantera en rosa höstanemon och tända ett ljus.



Och jag minns Dig för alltid, min älskade lillasyster...


Kramar Din Änglasyster Helena


Kommentarer
Postat av: Anette

Åh, förstår att det känns vemodigt idag. Tänk att det har gått två år. Jag minns faktiskt att jag läste din blogg då för två år sedan, om det rosa temat och hur du ordnade inför begravningen och så. Har själv en yngre syster och vågar inte ens tänka tanken hur det skulle kännas utan henne :-(.



Kramar från Anette

2010-09-23 @ 17:56:07
URL: http://www.eddans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0