Romantisk inspiration från H&M

Hittade dessa underbara bilder från H&M!

Genast plockade jag ner de tjocka röda julgardinerna från sovrummet! Ja, jag vet att det är mitten av mars nu...men det har varit så för***at kallt så vi valde att behålla de tjocka julgardinerna att kunna dra för fönstren med :-) Nu sitter de tunnare guldiga sidengardinerna uppe :-) i väntan på lätta sommargardiner...

Nåja... idag vaknade jag till en klarblå himmel, strålade solsken och takdropp! Hallelulja! Har även hört fågelkvitter och ser flanerande grannar på promenad ute i solgasset!

Detta betyder V Å R på gång... Nu har det iofs utlovats -10 i veckan MEN låt oss drömma vidare om våren denna underbara söndag :-)

Så jag bjuder på eget collage av H&M härliga bilder ur deras HOME collection. NJUT!



Jag vill genast köpa ROSA påslakan
(att jag inte äger några redan...det är väl konstigt...)
och bädda vår fina säng i dessa ljusa våriga färger.


Sedan på med de ljuvliga Rosa kuddarna och NJUT!


Jag tycker även om denna beiga Shabby Chic-inspirerade kudde "PETUNIA"



(Alla bilder från HM)

Önskar er en härlig dag! Nu ska jag ut i snön :-)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Visst är det skönt med både vår inne och ute.

Trädgårsmässan i Kista var jag på igår, idag är jag hemma och njuter av sol och takdropp! Årets första grillning går av stapeln hos oss i dag också.

Vad gör du?

Trevlig Söndag, Sussi

2010-03-14 @ 12:56:08
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Är ju så mycket snyggt hos HM. Har precis beställt två kuddfodral därifrån. Gillade Annas låt mycket, men jag vet inte hur bra den är för finalen. Vet man ju inte förrän efteråt. Tack så jättemycket för den fina gåvan jag fick i Vita gåvor. Misstänkte att det var från dig då jag såg avsändaren;)



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2010-03-14 @ 20:40:52
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Så roligt att få jobba på Älvsjö!!! I år blir det ingen tripp dit för mig, men det skulle ha varit roligt =)

Ja visst är det mysigt nu när man kan börja äta ute i solen!

Toppen vecka på dig, Sussi

2010-03-14 @ 21:20:45
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Jag beställde faktiskt från H&M idag :)



Bland annat 2 st vita petunia-kuddfodral samt ett turkost bäddset med små vita prickar på, skitsött :)



Ville också ha det rosa, men blev lite för snål...hihi!

2010-03-14 @ 23:19:00
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0