ÄÄÄntligen kom det: SWAP- paketet :-)

ÄÄÄntligen!!! :-)

SOM jag har längtat... Det är ju så vansinnigt ROLIGT
med överraskningspaket som trillar ner i postlådan!

I februari hade VITA GÅVOR vårens första swap!



Mycket, mycket efterlägtat kom mitt fina swappaketet igår!!!

TACK SUSANNE!!!
Krya på dig och njut av din resa!!!



Min hemliga vän Susanne - Brunkullan- skickade ett 3 H E L T underbara
paket till mig - i bak & matlagningen tecken som var swappens tema!

TACK Susanne för att du så noggrant läst och studerat min blogg,
det var 3 önskepresenter som kom :-)



Min make skrattade och frågade om Du varit här & sett vårt kök?!?
Alla paketen passar ju in helt perfekt!!!



Verkligen passande och helt "rätt" gåvor du valt :-)!!!



Kolla vara de söta blommorna på formarna!!! Ljuvligt söta :-)

Jag älskar verkligen alla tre gåvorna!!!



TUSEN TUSEN TACK SUSANNE!!!

Och ni bloggläsare som sett bilder från min bakhörna - visst är paketet MITT I PRICK!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0