Swapdax Rutigt Randigt Prickigt

Oj vad spännande det skall bli med kommande Swapen!
Som jag har längtat!!! All info om swapen hittar ni här:

Tre härliga mönster: RUTIGT RANDIGT PRICKIGT
är valda som tema på höstens swap i Vita gåvor!



Som lite hjälp till min hemliga vän så tänkte jag berätta om de mönster jag gillar bäst!



Först vill jag säga att alla tre mönstren är fina på olika sätt!



RUTIGT
gillar jag på golv i kök eller badrum, gärna svart/vitt-rutigt eller grått!
Våra kökshanddukar är rutiga i svart och vitt!

Mina bakdukar är däremot prickiga i rosa & vitt,
rutiga i rosa & ljusblått samt blommiga i pastell :-)

Så rutigt är inte något mönster jag använder ofta...

  

RANDIGT
gillar jag på handdukar till köket (har svart-vit randiga),
gärna blandat med pastelligt blommiga såklart :-) Annars är det inget mönster jag använder...


PRICKIGT gillar jag på det mesta som presentpapper, servetter, skålar, handdukar, porslin, mm mm

Älskar söta skålar, skedar, handdukar och tillbehör till min bakhörna i köket.
Där gäller: vitt-rosa-babyblått-med stänk av ljusgrönt!

 

Jag tycker VÄLDIGT mycket om GreenGate: deras blandning av mönster
 & MATEUS vackra skålar och fat i ljusrosa .

Här nedan syns en del av min Greengate-samling. 
Detta blommiga blandar jag med ljusblå-prickigt &
 ljusgrön-prickigt och njuter av härligheten :-)



Färgskalan jag valt är;
 vitt & pastellrosa med en touch av babyblått och ljusgrönt:-)


Så  P R I C K I G T  är min favorit av dessa tre mönster!


VAD GILLAR DU???






Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka härliga bilder=) Skulle gärna ha massor med såna saker;-)

Kram

2009-09-07 @ 15:19:33
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Vist är det kul med swapen. Ser att du har väldigt lika smak som jag har. Green Gate har ju bara för snygga saker.Var verkligen inspirerande bilder från trädgårdsmässan.



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2009-09-07 @ 20:02:11
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Lillsnörpa

Jag tycker mest om det prickiga! :)

2009-11-28 @ 18:24:06
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0