Lillasyster In loving memory 1 år


Idag är den fruktade 1 års dagen av
min lillasysters plötsliga och oväntade bortgång!



Den 23 september 2008: var jag lyckligt nygift sedan 6 veckor
och ville dela allt med min lillasyster.

Den 23 september 2008 rycktes hon bort från mig och våra föräldrar.




Så sant - Hon var en ängel livet igenom!
 Alltid snäll och glad! Familjens glädjespridare!


Den 23 september 2009: idag skall vi
 i familjen träffas vid graven och tända ljus.
Prata om dig, med dig, minnas tillsammans!



Fortfarande kommer du till mig i drömmen.
Jag tänker på dig dagligen och kommer ofta på
 mig själv att tänka "det ska jag berätta för..."
nä visst nej... det kan jag ju inte...



Saknaden är enorm.



Smärtan har grävt ett obeskrivligt djupt hål
 i mitt hjärta och jag känner mig trasig utan dig.

Du finns förevigt i mitt hjärta!



Älskade lillasyster - varför lämnade du mig?


/ Storasyster - Lämnad ensam kvar




Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Oj är det redan ett år sedan. Så fint du har skrivit om henne. Hon kommer alltid att finnas med dig. Mina tankar går till dig idag och hoppas att du får en fin dag.

Ha det bra!

Kram Ullis

2009-09-23 @ 21:37:17
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Havis

Vilket vackert och rörande inlägg. Det nåde hela vägen in i hjärtat.

KRAM

2009-09-25 @ 19:15:54
URL: http://hemmahoshavis.blogg.se/
Postat av: NiNNa

usch vad hemskt. Någonting du måste lära dig att leva med. Ingen skulle behöva få uppleva något sånt här. Har själv liknande erfarenheter. Men livet går vidare o kan nu se tillbaka o le. Han gav ändå en massa glädje, o det är dem minnena som kommer nu när det gått en tid. Ta hand om dig o dina nära.

2009-10-13 @ 13:33:35
URL: http://www.vildovacker.devote.se
Postat av: Anonym

Så svårt det är att mista någon man älskar. Saknaden och längtan efter den älskade personen som är borta, kan vara fruktansvärd svår att leva med. Tiden läker inte alla sår tror jag..... Men med tiden lär man sig leva igen, oftast på ett helt annat sätt än innan, det där som inte fick hända hände. Hon är en ängel nu, din syster. Hon finns säkert hos dig varje dag. Ta hand om dig. kram från Ulrika.

2009-11-13 @ 08:15:21
URL: http://www.drommarvidsjon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0