Startskott för Julen 2009, julmarknader & julgran!


Nu är den bannimig här!!!

Julen 2009!

Som jag längtat!!! Samtidigt fruktat (lillasyster, ni vet...)

Men jag försöker satsa på happy jul 2009, får se om det fungerar :-)

Så här ser det ut hos oss nu:

Tvättstugan är tillfällig skaparverksad fär blomsterarrangemang.

Dörrkransen är gjord & hänger på plats.

Soffan omklädd!

Matsalen omklädd!

Julgranen på plats (doftar ljuvligt)!

Nu tillkommer pyssel var och varannan dag :-)


Hur mycket JUL har DU???

*****************

Idag blir det TVÅ julmarkander och jag återkommer med bilder senare ikväll!

Tills dess önskar jag er alla en underbar 1:a Advent 2009



Kommentarer
Postat av: M i n d i

Åh tack för ditt söta mail. :) SÅ glad jag blev och du ska veta att du är sååå välkommen att vara med nästa år och följ oss gärna under december. :)



Kram kram

M I N D I

2009-11-30 @ 20:30:15
Postat av: Ullis/Leva på landet

Kul att ha så mycket på gång. Hoppas att du hittade lite kul på julmarknaderna som du var på.



Kramar Ullis

2009-12-01 @ 22:11:57
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: ida.p

Hej!



Har kollat runt i din blogg och tyckte att den var intressant. Kommer nog att lägga upp den på min blog. Du får gärna kolla in min. Har precis börjat blogga, så jag är ganskka ny på det här.

kram, ida.p

www.idapdesign.blogspot.com

www.idapdesign.se

2009-12-06 @ 12:24:16
URL: http://www.idapdesign.blogspot.com
Postat av: Novalie



Vilken underbar och inspirerande blogg!

Får jag länka dig?

2009-12-11 @ 00:13:39
URL: http://novalie.webblogg.se/
Postat av: Novalie



Det får du gärna göra om du vill ;)

2009-12-11 @ 18:18:23
URL: http://novalie.webblogg.se/
Postat av: anntherese

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

2009-12-20 @ 12:29:18
URL: http://www.anntherese.se
Postat av: Ebba i Villastaden

Hej!



Det låter så mysigt på din beskrivning.



Julmarknad på Skansen - klar!

ALLA julklappar inköpta.

Papper, adresser o snören likaså.

Jul"trädet" (blev ingen gran) är klädd med röda kulor, äpplen och choklad.

Julaftonskläder (i rött) inhandlade.

MEN har inte fått tag på någon lackstång - har frågat i varenda affär - utom Panduro - i flera veckor. Alla verkar helt förvånade - en erjöd fejade saker att klistra på. Jag bara svarade: "Men doften då!"

Lax skall inhandlas och rimmas = GOTT!



GOD JUL - rara Du



kram från

//Ebba

2009-12-21 @ 01:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0