Lillasysters minne

Idag kryper det fram igen. Minnen känslor ja, ni vet... allt det där som gör det så extra svårt att acceptera att lillasyster inte finns längre.


Idag skylle hon fyllt år. 34 unga år. Och hon har redan varit borta ifrån mig, oss, i 14 månader och tre dagar. 

Det är ofattbart tungt och smärtsamt.


Förra julen gick jag som i dvala. Trodde jag skulle vakna ur mardrömmen. Att lillasyster snart kommer "hem".

Denna jul vet jag. Hon kommer aldrig mera fria jul med oss. 


Tänder ett ljus vid hennes foto och tårarna trillar. SÅ TUNGT!



Älskar dig och saknar dig SÅ!!!

Kram storasyster



Kommentarer
Postat av: Ebba i Villastaden

Du söta - jag vet hur det känns - det gör det inte lättare för dig - det vet jag oxå.

Men ville iallafall visa så här att jag bryr mig.



I många år valde jag bort det traditionella julfirandet - men nu går det bättre igen när barnbarnen fyller upp med sina glada röster och förväntningar:-)



Kram//Ebba

2009-11-27 @ 20:32:09
Postat av: Ullis/Leva på landet

Du skriver så fint om din syster. Den tomheten kan du aldirg fylla men jag hoppas att du kan få någon glädje denna jul.



Ha en riktigt bra första advent!

Kram Ullis

2009-11-28 @ 23:50:19
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Camilla Hamnered

Såg ditt inlägg om din syster och blev så berörd. Även om hon inte finns i livet längre så finns hon säkert i din närhet ändå och självklart alltid i ditt hjärta. Vill önska dig en riktigt god jul och hoppas att du kan njuta av julen i år!



En stor kram från en medmänniska!



Camilla

2009-12-07 @ 11:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0