Sjukling bakom tangenterna...

Här hemma har influensan hållt mig i ett hårt grepp sedan i helgen,
då jag kännde mig risig :-)

Är nu ikväll uppe på vingliga ben för första gången denna vecka...

Måste ju hinna förbereda ett och annat inför min kära makes
födelsedag imorgon fredag. 

Älsklingen fyller 40 imorgon! Det är stort!
  
(bilder från gratissajter)

Som tur är har jag redan handlat hans paket så jag kan
göra frukost på sängen imorgon bitti :-)

Eftersom vi är mitt i en el-sanering som väntas pågå ytterligare
två veckor har vi flyttat fram kalaset.
Är ju kul att ha fungerande el i huset då...

Ska göra klart det sista nu innan jag hasar tillbaka till sängen.

Uppdaterar i helgen med mitt paket från hemliga vännen
i Vita gåvor köks-swap och vinsten från Krusell, missa inte det :-)

Helena / Franska Liljan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0