Vikvägg

Jag har länge velat ha en fin delad vikvägg, vikskärm...

Att ha som rumsavdelare, eller bara som dekoration att hänga gamla spetsar
och ett fint lavendelfyllt tyghjärta på... Ahhh...


HUR SVÅRT ÄR DET ATT HITTA EN SNYGG???


Jättesvårt visade det sig...


Alla dessa hittade jag efter mycket sökande, men ingen av den är intressanta.


Jag vill ha vackra former och gärna antik...

Men så plötsligt kom chansen på blocket.
Gäller ju att vara snabb här i stockholmtrakten,
där allt fint säljs innan det ens landat på internet :-)

men jag hade tur och YEPP, den blev min!!! :-)

Jag ska fota den snarast och visa nästa gång!

HAR DU NÅGON VIKVÄGG?





Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så kul att du hittade det du sökte. Ska bli spännande att se hur den ser ut.

Kramisar Ullis

2009-07-12 @ 23:14:10
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0