Franska Liljan 1 år +10 000 besökare!!!

Kan man tänka sig! Franska Liljans Blogg är REDAN 1 ÅR!!!


Det har gått ett år sedan jag för första gången stapplande
gav mig ut i bloggvärlden bland alla proffsiga bloggare...

Senaste halvåret har jag haft 10 000 besökare på min blogg!
10 000!!! Fantastiskt roligt!

Dessa två händelser kräver såklart en jubileumsstävling!!!

Snarast denna vecka skall jag lägga ut bilder på vinsterna
 och även tävlingens regler :-)

LÄGG TILL MIN BLOGG PÅ BLOGLOVING SÅ DU INTE MISSAR TÄVLINGEN!!!


 ♥ Varm Kram Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till 1-åringen! Vad kul med en tävling - det ser vi fram emot!



Kram från Anette

2009-01-03 @ 00:30:00
URL: http://eddans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0