Alla Hjärtans Dag ...

Vad önskar DU dig på alla hjärtans dag?

Den här fina buketten fick jag av min make i höstas.
Jag är så glad att jag fotade den för jag tycker fortfarande så mycket om den :-)



VAD GER DU BORT på alla hjärtans dag?

Det här vore ju inte helt fel om NÅGOT ur dessa serier skulle flytta hem till oss...

Greengate Plåtlådor Claire Set om 4 st 

Vad har Ni för önskningar inför alla hjärtans dag?

Jag önskar mig:
* morgonpuss av maken -extra lång puss
* lång frukost ihop med maken
* en lång promenad hand i hand med maken, gärna sol och varmt :-)
* en mysig sen lunch på tu man hand
* mycket prat och mys med maken - om ditt och datt
*  besök på kärlekskonserten vi är inbjudna till (eftersom vi är nygifta...)
* lätt middag med levande ljus, stilla musik och Maken på andra sidan bordet
* kanske ett bubbelbad efter middagen med rosenbadsaltet vi gjorde i somras :-)

DET skulle vara min önske dag!

Vill passa på att önska alla er därute en RIKTIGT härlig alla hjärtans dag!



PS. Missa inte min tävling här nedan. Kolla rosa tårtan!

Helena /Franska Liljan


Kommentarer
Postat av: carolina

Hej!



Tack för din fina kommentar!! Du är välkommen till PIF:en du knep sista platsen :)



Grattis till era första 6 månader, vi fick en dotter 17 augusti så vi firar också ett halvår snart... ;)



Maila mig är du snäll! Jag hittade ingen mail adress till dig! Berätta lite om dig, jag har redan sett en del här men lite mer, har ni barn drömmar och önskningar, kanske skostorlek, och något du vill dela med dig av så ska jag fundera ut något! Ja just det din adress behöver jag också!! :)



/carolina

2009-02-13 @ 10:11:33
URL: http://krumelurpyssel.blogspot.com/
Postat av: Zinkis

Åhh vilka fina lådor!! sådana önskar jag mig!!!!



Ha en skön dag i morgon vännen!!

Kraaaaam

2009-02-13 @ 20:52:51
URL: http://www.zinkbaljan.blogspot.com
Postat av: Emma

Sv: Jag har inte missat ditt tävling. Jag hittade den via en annan bloggare. Texten passar inte just mig dock. Vet inte riktigt vart jag skulle ha den heller. Vi ska dock göra om inom en snar framtid (hoppas jag!) och din tävling fick mig att fundera på väggord.

2009-02-14 @ 22:10:06
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

Jag har någonting till dig hos mig!

Erika

2009-02-15 @ 21:44:58
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: pia

hej

hittade hit via annan blogg....vilken tur för mig =) så fina bilder o inlägg jag har kollat på en lång stund....grattis till erat halv år =)

kika in hos mig om du vill, jag målar möbler m.m

jag kommer tillbaks =)

kram pia

2009-02-16 @ 09:53:13
URL: http://pwahlberg.blogspot.com
Postat av: Nygammalt

Men attans att jag missade din fina tävling...

Jag hade riktig ångest över vad jag skulle köpa till min pojkvän så jag beslöt mig för att göra en god middag med mysig derkoration istället. Och mysa med min kära istället för allt hysteriskt som man kan tänkas hitta på. Huvudsaken att man får tid tillsammans. Hoppas att ni också fick en riktig mysig kväll.

Kram.

2009-02-16 @ 16:24:57
URL: http://nygammalt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej!



Tjusig blogg du har! Synd att jag missade din tävling.



Den där tekannan var ju härlig måste jag säga. Sån skulle man vilja sälja i butiken.



Kram,

Lena

2009-02-16 @ 21:16:18
Postat av: ingela/inspiration i vitt

Tack för titten hos mig, jag blir så glad. Vacker bukett du fått av din kära.

Kram på dig/Ingela.

2009-02-17 @ 00:46:35
Postat av: Johanna

Vad fina saker! :) Själv gillar jag nog mest att få blommor på alla hjärtans dag, fast eller näe.. det spelar ingen roll! :) Hoppas att din dag var bra!



Ha det bra!

Kram //Johanna

2009-02-19 @ 07:27:20
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

...och jag bara säger ÄNTLIGEN!!! Jag har försökt nå dig men inte hört ett ljud... ge mig nu din adress och ja, visst är det ett drömpaket!!!=)

Kramis

Erika

2009-02-19 @ 15:17:39
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0