Göteborgsresa & Swapdax

Göteborgs resa

Imorgon bitti åker jag och maken på weekend tripp till Göteborg.
 
Vi ska bo på Gothia Towers, svarta tornen som ni ser här på bilden till vänster. Dom ligger bredvid Liseberg.


Det skall bli så härligt med en liten minisemester till :-)



Vita Gåvors Höstswap


Fick just mail att Vita Gåvors höstswap är på gång!!!
Längtar såklart och har redan börjat fundera på vad som kan passa till temat : Randigt / Rutigt / Prickigt

Snart får jag veta ven som är min hemliga vän och då kan jag surfa runt på hennes blogg och kolla hennes stil :-)


Önskar Er en härlig helg, det skall jag ha :-)



Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så härligt med en tripp. Visst är det kul att Vita gåvor är på gång igen. ska bli kul att se vem man får.



Ha en fortsatt bra helg!

Kram Ullis

2009-08-22 @ 22:50:57
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0