Ny Utmärkelse... TACK!!!

Följ min blogg med bloggkoll
Helt fantastiskt! Jag har fått en ny utmärkelse! Igen!!!

TACK TACK!!!



Denna gång från rara  Maria med bloggen Hem & Lycka.

Med denna motivering " till
Franska Liljan för alla söta minicupcakes och smarriga bakverk."

Tusen TACK!!! Jag blir än mer inspirerad av dessa utmärkelser och motiveringar!

The winner can put the logo on their blog. Link the person you received your award from.
Nominate at least 5 other blogs. Before listing the nominees, give a brief reason why you choose them.
Put links of those blog on yours. Leave a message on the blogs you have nominated.

Så jag har valt dessa fina bloggar:

Guldkant på livet -för inspirerande bilder och vackra detaljer

Drömmen om en epelhage - för sitt vackra hem

A home far away  -  med LJUVLIGA bilder förför du oss här hemma

Älskar Sött - för inspirtion och härlig webbutik

Ett hus i vitt - för fina loppisfynd

Hannis Hem - för all fin loppismakeover

Jema Rose - för underbara kollage



GRATTIS till er alla och välkomna att plocka med er Utmärkelsen!



♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Hannis

Du är så gullig! Grattis till dig och tack för att du tänkte på mig=))



Brickbordet blev suveränt!



Måste bara säga att det är så härligt hur det lyser i din blogg av kärleken mellan dig och din man!



Kram Hannis

2008-09-10 @ 05:51:13
Postat av: Guldkant på Livet

Oj så mycket inbjudande och lockade att kika på i din blogg och tusen tack för awarden och att du nämner mej med så fina ord! Jag har dock valt att inte ta upp utmärkesler och awarder i min blogg pga att det så ofta cirkulerar såna...för alla andra som tittar, och inte har blogg, men du ska veta att jag blev sååå glad!! Många hösthälsn till dig fr mej! Mari.

2008-09-10 @ 08:43:57
URL: http://guldkantpalivet.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

STORT tack till dig för awarden!!!



: )



KRAM, Jenny



<3

2008-09-10 @ 11:00:12
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Anette

Tusen tack för utmärkelsen!! Kram, Anette

2008-09-10 @ 13:22:03
URL: http://www.etthusivitt.blogspot.com
Postat av: Eplemor

Tusen takk for awarden!

Slikt varmer :)



Ha en fin dag, klem

2008-09-10 @ 20:12:34
URL: http://drommenomeneplehage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0