Fina Fynd

I helgen var jag och maken på fyndar-runda.
Några marknader och antikbodar fick besök i regnvädret.

Detta fyndade vi i lördags:



Pallens lock är öppningsbart. Bra med förvaring under locket :-) Skall klä om i fint tyg.

Älskar benens form, kolla:


Hittade dessa tre ljuvliga porslinsfat.

Två blå med vackra blommor och...
 
...ett vitt med rosa rosor och bläckhorn.


Sedan hittade vi även denna fina godisburk


...och en gammal skopa till mjölet eller badsaltet...


Vi kände oss nöjda med våra fynd!

Nu ska jag baka blåbärsbullar och kokosbullar!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Pallen är ju urfin och så praktiskt med förvaring i. kram!

2008-09-10 @ 22:02:28
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tjoppla! Du fyndar då alltd för 10 ;) Pallen ar ursnygg och jag funderar på att komma och snatta den till min hall ;p Godisburken är riktigt tjusig, det är så fint med burkar, speciellt om man har en hel samling av dem :)

2008-09-11 @ 10:36:01
URL: http://rosahemmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0