Sista "festen" för lillasyster...

Vi fick SÅ mycket beröm av begravningsbyrån
för vårt arbete med begravningen och alla detaljer runtom.

Gästerna blev överväldigade och det kändes
så bra att få göra en fin fest för lillasyster en sista gång.

Jag hoppas att det underlättade en smula
för mina föräldrar, att inte behöva göra allt själva.

Sorgen att förlora ett älskat barn är givetvis enorm.
Sorgen att förlora en älskad lillasyster är lika gigantisk.

En del av mig dog den 23 september 2008...

Här ser ni kistlocksdekorationen jag gjorde till min lillasyster.
Givetvis i rosa och vitt...


Vår lilla familj har krymt och är nu trasig...
Vi måste kämpa ihop för att läka och orka ta oss ur detta mörker...

Min älskling stöttar mig och mina föräldrar i allt
och vi känner att hans kärlek hjälper oss se ljuset i tunneln...

TACK MIN ÄLSKADE MAKE FÖR ALLT DU GÖR!


88/ Din Fru

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0