Program till Begravningen

Mor och Far har bett mig göra programmet till lillasysters begravning!

Det gör jag GÄRNA!

Nu har vi sammanställt hennes favoritmusik och
jag har skapat programmet med samma teknik som
jag gjorde vårt bröllopsprogram för snart sju veckor sedan...

Lillasyster begravs i samma kyrka vi gifte oss i...


Känns konstigt att göra begravningsprogram åt henne
samtidigt som maken och jag ej ens hunnit smälta vårt eget bröllop!

Temat är även här Rosa och hjärtan...

Här ligger omslaget på tork i kökssoffan


Inlagan hopvikt ...


och skall fästas med omslaget


Bild på de färdiga programmen kommer...

*Storasyster H*


Kommentarer
Postat av: Hannis

Oj, vad du står i!

Förstår att det måste kännas jobbigt att förbereda allt detta.

Tankar till dig!

Stor kram//Hannis

2008-10-03 @ 08:12:56
Postat av: Eva

Hej,

Så duktig du är! Fantastiska skapelser. Kakor, programkort, ja allt! Hoppas vi får se dina blommor.

Har precis suttit ner med en vän och hjälpt henne skriva programkort till en begravning där en kompis körde ihjäl sig i en motorcykelolycka. Jag som egentligen inte kände honom så väl, förstår hur det måste kännas för dig att sitta med alla dessa praktiska ting.

Jag tänker på dig och de dina.



Kram Eva

2008-10-03 @ 19:36:12
URL: http://www.loppanpaberget.blogspot.com
Postat av: MO

Jag beklagar verkligen att du mist din syster, har suttit och läst igenom här hos dig o blir så ledsen o full av beundran...att du orkar fixa o ordna det så fint mitt i all sorg...



Jag tänker på er, o önskar er allt gott i fortsättningen

2008-10-07 @ 17:54:44
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0