Bakar till begravningen

Mor och far har bett mig baka allt till lillasysters begravning.
Det gör jag GÄRNA!!!

Det blir dessa bakverk:

* Halloncupcakes i formar med rosa hjärtan.



Goda hallon jag plockat...


Halvvägs klara...

Vit frosting med rosa hjärtströssel tillkommer (görs på fredag morgon)

***********


* Hjärtekakor med rosa socker

Mördegen...


Rosafärgat socker...


Kakorna...


* Rosa maränger (bara för att de är så fina...)


Ni ser väl temat???

Rosa och hjärtan på allt!


Skönt att hålla huvudet upptaget med mycket att göra inför begravningen av lillasyster på fredag.

*Storasyster H*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var ett tag sedan jag kikade in här, så tråkigt med din kära syster....Förstår att du har det kämpigt, tänker på dig! Många Kramar!

2008-10-01 @ 21:59:05
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0