Julen & födelsedagsfest...

ÄÄÄNtligen, snart är det JUUUL!!!!

Jag är med i två olika present-swapar.
En svensk och en norsk.
 

Nu har info börjat komma in om vad
JULENS present-swep skall ha för tema.
51797-2411  51797-2410

Ena swap-ringen kör: Nostalgisk Jul...

Låter det inte för underbart...

Så nu söker jag med ljus och lykta efter nostalgisk julinspiration!


Har en del idéer redan och presenterna är påbörjade...



Julen har så sakteliga börjat krypa in i mitt sinne...

Planering och förberedelsedags inför julen.... Snart!

Men först: Min försenade Födelsedagsfest!



Men efter kalaset på lördag, blir det JUL för hela slanten!!!

Helena / Franska Liljan

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så fint med alla blommor på din systers grav. och alla kakor sedan. Visst är det kul med swapen. Nu ska man spionera riktigt ordentligt och försöka hitta något passande.



Kram Ullis

2008-11-04 @ 23:33:16
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Lantlivsanette

Halloj där !

Åhhh vilka härliga julbilder du visar oss, ojjj vad jag längtar till advent, då plockar jag fram hela julen hos mig !

Tack snälla du för utmärkelsen..åhh vad glad jag blev !

ha det gott

Kram Anette

2008-11-05 @ 06:53:34
URL: http://www.lantlif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0