Jul från CULT DESIGN i RÖTT

Eftersom vi renoverar här hemma just nu
så finns det inte så många chanser till fint pyntande
och mysiga stilleben för tillfället.

Vårt hus är fyllt med byggdamm & byggställningar i tre våningar.
Jätte kul - NOT- så här i pyntningstider strax före jul...
Men förhoppningsvis har jag snart lite före & efter-bilder att visa.

Istället ger jag er jultips från härliga webbsidor.

Först ut är CULT DESIGN, det härliga kermik och
porslinsföretaget som gett oss så många
lekfulla
stilfulla
smakfulla

skapelser senaste åren!

Här är mina julfavoriteri RÖTT  från CULT DESIGN

  
  


Alla bilder från Cult Design Hemsida

Missa inte nästa inlägg när jag visar fler favoriter till jul!

Helena / Franska Liljan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Helena!



Visst är det tur att det finns fina bilder på nätet elelr i tidningar när man inte har det så snyggt hemma?! Då kan man ju iaf sitta och drömma sig bort och planera om hur det ska se ut när det är klart....



Önskar dig en fin start på nya veckan!

Kram Hanna

2008-11-16 @ 16:27:43
URL: http://detstoragrahuset.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Det är ju kul när ni får klart men tills dess så finns det ju saker som är roligare. Tur att det går att bjuda på härliga bilder ändå.



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2008-11-16 @ 22:11:23
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0