Tävlingsvinsten Shabby paket

Jag lottade ut ett hemligt paket på min blogg förra veckan. Ett vitt paket i Shabby stil.

Vinnaren blev Helene med bloggen Vaniljdrömmar!

Jag ville inte visa paketets innehåll förrän hon fått paketet!
Nu vet jag att det kommit fram så ikväll kan jag visa bilderna!

Paketet slog jag in i vitt tyll och satt en stor vit sidenbandsrosett runt om.
Fäste även en cremevit keramikros på paketet.
image563

I det hemliga paketet fanns:
 en rund vit härligt doftande tvål med ett snilkligt emblem med krona på

en linnefärgad doftkudde broderad med "Aroma", vit spets runtom kudden

samt en liten bronsfärgad slända på pinne att pruda en blomma med!
image562

Helene mailade mig ett så rart mail när hon fått vinsten:

"Hej Helena! Tusen tack! Idag fick jag paketet i från dig, jag blev så glad för det fina sakerna passar perfekt precis min stil. Jag skall blogga om dem kanske redan i idag. Det är nog ett av det bästa jag har gjort att börjat blogga sååå många underbara och snälla människor det finns ute i världen :-)  ....
Må så gott och ha det så fint.
Kram Helene"

Jag hoppas att vinsten kommer till Glädje hemma hos Helene!

Grattis igen!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0