Slutspurt på tävlingen

Ingen har väl missat att delta i min TÄVLING här på bloggen?!?!?!

Du kan vinna ett - än så länge - hemligt vitt Shabby paket.

SISTA DAGEN FÖR TÄVLINGEN ÄR IMORGON 19 MAJ!!!

SKYNDA DIG - DELTAG IDAG!!!


 - Presentpapper, Pärlemor & Tapetbård

Denna gång kommer jag att lotta ut ett vitt shabbypaket bland alla er som:
 
1. lämnar en kommentar här

och

2. länkar till denna tävling på sin egen blogg!

 och

3. Maila mig sedan ditt : bloggnamn+länk, samt namn och adress!


Maila till: franskaliljanATyahooPUNKTse 
(såklart byter du AT till @ och PUNKT till . )


Myspaketet innehåller i Shabbystil "något vitt, något doftande, något pynt"

Sprid budskapet till alla tävlingssugna bloggare!


Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥


ps. Berättar om gårdagens resa vi gjorde imorgon istället, eftersom jag vill ge er alla en till chans till att delta i tävlingen!!!


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Självklart vill jag delta i din tävling!
Vilken rolig idé och din sida är urmysig!

Tack och hej,Maria

2008-05-18 @ 19:56:54
URL: http://http://marianova.com/users/mariala

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0