Shoppingtips mellan Stockholm Nyköping Norrköping

Hej
Det blev nyss bestämt att Älsklingen S och jag ska på en bilutflykt till Norrköping
för att uträtta ett ärende på lördag den 17 maj!

NU BEHÖVER JAG HJÄLP AV ER, KÄRA BLOGGVÄNNER!!!

SÖKES: Shoppingtips mellan Stockholm - Nyköping - Norrköping

Ge mig tips på "Pärlor" längs vägen eller avstickare från E4an.
Vi räknar med att lämna Norrköping vid 11.00 på förmiddagen
och har resten av dagen på oss på väg mot Stockholm...

Bloggares butiker
loppisar
antik kuriosa
cafeer


ALLT AV INTRESSE!!!

Lämna gärna adress, tele och öppettider till Ditt tips!!!

TACK FÖR DIN HJÄLP!!!

Självklart fotar jag tipsen vi besöker och länkar gärna till tipsare (om ni vill såklart)

♥ Helena / Franska Liljan ♥

--------------------------------

Ni missar väl inte tävlingen som pågår på min blogg! Läs allt om den här

Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej och tack för din fina kommentar!
Hoppas du får hjälp av ngn som vet bra ställen längs er väg! Ha så trevligt!Kram Linda

2008-05-12 @ 20:10:48
URL: http://lantlivilagenhet.blogspot.com
Postat av: Camilla

Härligt med en shoppingdag! :) Har tyvärr inga tips att ge dig eftersom det är i fel ände av Swe, men jag önskar er en trevlig resa! Ha en fin dag!

2008-05-13 @ 09:24:04
URL: http://www.rosahemmet.blogspot.com
Postat av: Helene

Hej! Har länkat till din blogg från min, så jag hoppas jag är med i tävlingen. Har försökt mailat men det funkar inte. Hoppas du får många bra tips så du kan stanna längs vägen!
Ha det fint Helene

2008-05-13 @ 16:04:15
URL: http://vaniljdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0