Ljus är min passion

Doftande vackra ljus är något som aldrig fattas i vårt hem!

Det finns alltid en anlednig att tända ljus och mysa.
Varje frukost och varje middag året runt tänder vi mysljus
 och ofta finns det ett par ljus tända i huset för att sprida ljus, värme, doft och mys!

För fem år sedan korsades min väg av dessa ljus och tillbehör
 som håller oerhört hög kvalitet.
Nu är det omöjligt att använda andra sorter,
för jag märker den enorma skillnaden!

Längre brinntid, hela ljusmassan brinner ner, veken sotar aldrig, mm mm

image508
Använder såklart endast dessa giftfria ljus som brinner med en låg värme
som man inte bränner sig på om oturen är framme.
Perfekt när barnen är i närheten.
 
Ljusen avger heller inga giftiga ångor, som billiga ljus gör. 
Skönt att slippa fylla hemmet med giftångor...

Dofterna finns i allt från svagt-svagt till starkare - allt efter smak och tycke!

Visa dofter tar bort all matos och håller myggen på avstånd!

Fördelarna är så många!

image509

Ett plus är förståss alla de vackra inredningsprodukterna som hör till!

Jag älskar dessa ljus och kan inte vara utan dem!

Värt att nämna för er som inte gillar dofter - dessa ljus finns även som DOFTFRIA!!!

Ljustokig - japp!



Ni missar väl inte tävlingen som pågår på min blogg! Läs allt om den här

Tävlingen pågår till den 19 maj,
vinnaren dras den 20 maj och meddelas personligen!



Lycka till!

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer
Postat av: karro

doftljus i all ära. de är jättefina, men vet inte om jag reder ut lukten riktigt. tycker det brukar bli en kvalmig doft. nä, vanliga ljus är nog mer min grej :) Men det var väldigt fina bilder iallafall!
kram karro!

2008-05-07 @ 20:12:08
URL: http://karofina.blogspot.com
Postat av: Titti

Jag gillar doftljus, och blev ju naturligtvis nyfiken på var du får tag på ljusen du säger är dina favoriter!? Ha en bra dag!

2008-05-07 @ 22:24:40
URL: http://underkalas-eken.blogspot,com
Postat av: Hannis

Ljus kan man aldrig få för många av!
Också nyfiken på vart du köper dom.
Verkar vara bra kvalité.

Kram Hannis

2008-05-08 @ 07:55:06
Postat av: Nina

Jag är typ beroende av partylites ljus. :)
Mina vänner & familjen har partyn jätteofta. :)

2008-05-09 @ 09:15:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej, jag vill såklart också veta vart du får tag på ljusen :)



ha en härlig dag

Alexandra

2008-09-05 @ 11:28:19
URL: http://blogg.photosbyalexandra.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0