Allt målades svart!

Jag har målat om mina 10 år gamla, grå, teakstolar med tillhörande bord. De hade blivit sååå gråååå. Inte alls snyggt till husets röda fasad med vita knutar. Fungerade på förra balkongen men såg mest ut som grovsopor framför huset.

Nu målade jag stolarna med svart oljelasyr.

FÖRE:
image568

EFTER:
image569

Stor skillnad. Blev mycket snyggt till huset.

Även bordet fick samma make-over.

FÖRE:
image570

EFtER:

(Bilder kommer, fick trassel med uppladdningen)


♥ Helena / Franska Liljan ♥






Kommentarer
Postat av: Marita & Camilla i Heestrand

Det hade varit jätte kul om du ville komma förbi vår butik. Vi ligger utefter Kustvägen mellan Smögen och Fjällbacka, 4 km söder om Hamburgsund. Det tar ca 45 minuter att köra från Uddevalla, norrut. Hjärtligt välkommen!

2008-05-28 @ 09:21:32
URL: http://www.mysigaheestrand.com
Postat av: Camilla

Åh vad här har hänt mkt på sistone! :D Blev jätteglad när det fanns så mycket att beskåda. Vad underbart snygg altanen blev och böblerna blev säkert supersnygga i sin nya skrud! Vad härligt med alla fina växter och jag verkligen älskar ditt fina mini växthus. Ha det fint tjejen!

2008-05-28 @ 15:26:39
URL: http://www.rosahemmet.blogspot.com
Postat av: Camilla

Såååå vackra de blev stolarna! Härligt att se att folk vågar annat än vitt. harnästan bara sett vita makeovers på sistone! :)

2008-05-30 @ 23:21:36
URL: http://www.rosahemmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0