Födelsedagskalas för S

Idag har vi (jag) bjudit in några vänner på middag för att fira min älsklings födelsedag!

Eftersom han legat sjuk över en vecka har jag bjudit in vännerna i hemlighet. Han har förstått att det blir gäster ikväll, men vet ännu ej vilka vi blir.

Vi håller nu på med bak och matlagning inför kvällen och han frågar, gissar och undrar vilka vi blir... he he

Jag avslöjar inget....

Kl 18 ringer det på dörren, då får han svaret! hi hi...


Skall strax duka, det blir dubbla bord, så vi blir ju några stycken...
Tyvärr kommer inte alla att kunna sitta här samtidigt. Har ca 14 sittplatser och vi blir 25 gäster, men som alltid ordnar det sig eftersom inte alla kommer samtidigt....

image206


Kvällens meny:

Välkomstdrink (barn & chaufför-vänlig)
Tacosbuffe
Glass& Fruktsallad

Kaffe The Saft
Chokladmuffins med marshmallows
Hallonmuffins med färska hallon & jordgubbslikör i

Framför melodifestivalen avnjuts:

Drinkar (juice, fruktsoda, grenadin, frysta jordgubbar som is)
Popcorn
Salta pinnar
Brända mandlar
Tacochips

Perfekt meny för min älskling!!!




♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0