Vita gåvor har landat!

Idag kom ett HELT FANTASTISKT paket från min hemliga swap-vän i Vita Gåvor!!!

Titta så härligt!!!

image585

Jag var bara tvungen att öppna det ljuvliga paketet direkt!!! Kunde knappt ens fota av iver;-)

Men först: Kolla det vackra Shabby-pappret!
image586

Innuti paketet fanns det:
image587
ett brev och ....
image588
inte mindre än TRE paket!!!

Hur söta som helst inslagna i blommigt omslagspapper med fina band och guldrosett!

SPÄNNINGEN VAR OLIDLIG!!!

Paket ett innehöll:
image589

detta vackra hjärta:
image590

Paket TVÅ innehöll:
image591

denna UNDERBARA vita ljuskrona:
image592

och paket TRE innehöll:
image593

denna ljuvliga ljushållare i Fattigmanssilver! Mitt favoritmaterial!!!
image594

Alla dessa gåvor gjorde mig så GLAD och VARM i hjärtat!!!

Jag tackar dig - min hemliga vän - för dessa underbara gåvor!
image595
TACK!!!

♥ Helena / Franska Liljan ♥






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka fina saker. Förstår att du är lycklig.
/P

2008-06-03 @ 22:34:11
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vars har du köpt ljuslyktan om jag får fråga? :)

2010-01-25 @ 21:48:36
URL: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0