Trevlig Midsommarhelg!

Jag önskar er alla en ljuvlig midsommarhelg, oavsett väder och sällskap!


Lägg bort alla måsten och gör plats för "ingenting"!


Visst är det mysigt med traditioner. Att göra som vanligt. Men det gör inte vi iår!


Älsklingen S och jag firar vår första midsommar i vårt hus! Det skall bli så mysigt. Vi åker ingenstans!  Vi ska vara hemma själva, klä oss fint och äta på altanen

och njuta drinkar och snittar i "loungen"...

Kanske tar vi oss en svängom hemma på gräsmattan ;-)

Jag har förberett två överraskningar till min Älskling:
har får två paket av mig imorgon, ett stort och ett mindre!   Paket Inslagning Silver - Klicka på bilden för att stänga
Vad det är i? Det får ni se efter midsommar!


På midsommardagen åker vi till mina föräldrar i skärgården för att fortsätta renoveringen av farmors hus inför bröllopet i augusti. Det närmar sig nu med stormsteg och vi har ytterligare två hus att renovera klart innan dess.

Klart vi tar med oss lite gott - färska jordgubbar
  

& nybakade jordgubbsbakelser!



Glöm nu inte att plocka Sju sorters blommor att lägga under kudden, så du kan drömma on din tillkommande. Hoppas verkligen jag drömmer om Älsklingen S som jag ska gifta mig med om 6 veckor...

Jag tar bloggpaus några dagar! Ses efter helgen!

TREVLIG MIDSOMMARHELG önskar jag Er alla!


♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som att ni kommer att ha en underbar midsommar!

Härligt att bara ta det lugnt utan en massa krav =))



Sätter mig på planet och åker till Valencia i dag.

Så i morgon: Frukost på takterassen och lugn och ro.

Ha en fin helg//Kram Hannis

2008-06-20 @ 07:43:17
Postat av: rost&rosor

Vilken otroligt fint "inredd" altan ni har. Hade jag en sån altan skulle jag med glädje fira midsommar på den. Önskar dig en trevlig midsommar med, kram Katta

2008-06-20 @ 08:33:20
URL: http://rostigarosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0