Rosor rosor rosor

Jag tycker V Ä L D I G T mycket om rosor!
Rose Cushion

Vill fylla hela trädgården med olika rosor, syrener, kaprifol, akleja och pioner.

Samlar på rosmönstrade produkter till mitt "uteliv". Stövlar, handskar, servetter, plädar, kuddar, verktyg....
Summer Toile Gardening Gloves Summer Toile Grey Wellington Boots
Har dock (i ett svagt ögonblick ;-)...) lovat Älsklingen S att inte förvandla hela hemmet till en rosenträdgård -inomhus!

Bedroom
Jag kan ju tänka mig att sova i rosiga påslakan, med rosiga gardiner till och sätta fötterna på en rosen matta -men nej.

Painted Rose Windbreak
På utemöblerna får jag dock ha rosenkuddar och rosenfiltar, det gillar Älsklingen!
Visst är vindskyddet på bilden ovanför läckert! Och den härliga rosen-solsängen nedan... Ahhh...
Painted Rose Sun Lounger



Men men, vem är det nu som tar hand om ALLT som har rosmönster på sig??? Jo, Älskingen S!

Bathroom Bath Melts 

Han har samlat allt på ena gästtoaletten - nu omdöpt till "Rosen-toan". Där finns nu tavlor, tvålpump, handdukar, väggknoppar, tvålar och pynt - allt med rosenmotiv!

Rose & Carnation Handwash & Hand Cream Rose & Carnation Manicure Set

Faktiskt riktigt läckert när allt är samlat på en liten yta!

Kan avslöja att en av mina absoluta rosfavoriter är Cath Kidston...
(Alla bilder ovan från Cath K)

Aahhhh......

♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Ja visst är det kul med swap. Under kalas eken heter Cetsys blogg.



Kram Linda

2008-06-12 @ 13:31:14
URL: http://lindasvitatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0