Önskefynd

Idag visar jag vad jag SKULLE vilja fynda!

Vad sägs om detta:

Vit tallrikshylla
Vit äldre tallrikshylla - Shabby Chic

Vit tvättbräda
Vit tvättbräda shabby chic 
Allmoge .  Tvättbräda,  mycket ovanlig!! Fynda!!!!

Kammarljusstake. Vitt eller Zink!
Kammarlkusstake !  Lantligt/Shabby chic 
Kammarlkusstake i  Zink  Lantligt/Shabby chic

Söta kuddar
Vackert vitt örngott  - Romantiskt shabby chic -

ROMANTISKT KUDDFODRAL - SHABBY CHIC

Romantisk paradhandduk med spets
Söt paradhandduk -Lantligt shabby chic-
 Shabby chic paradhanduk

Svag för rosor är jag nog...:-)
Lite äldre kopp, Hackefors. "Mors Kopp" gratulation. Shabby.

Vackra bokstäver att pryda hemmet med
Vita bokstäver i trä! LOVE Modernt el lantligt shabby chic!

Shabby kaffekvarn till köket
Vit charmig kaffekvarn"La Café" shabby chic,lantlig

och till sist en ljuvligt vacker ostkupa i pressglas...
ÄLDRE ROSENGÖMMA / OSTKUPA I PRESSGLAS - SHABBY CHIC

Detta är vad jag drömmer om nu i kväll!

Tyvärr ingen loppis i sikte :-(



♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Titti

Jodå, det stämmer att jag är din "hemlige vän" och skickade paketet till dej med rosorna på! Oj, vad jag har varit mycket inne på din sida och försökt spana in vad du gillar, men oj vad svårt det var att hitta något med franska liljor på i butikerna! Jag hoppas du gillade vad jag valde åt dig i slutändan iallafall! /Kram Titti (Cetsy)

2008-06-13 @ 08:03:16
URL: http://underkalas-eken.blogspot,com
Postat av: Margareta

Är nyfiken på vad du bestämt om brudbuketten

2008-06-13 @ 09:42:32
URL: http://www.holmsundsblommor.blogspot.com
Postat av: Erica

Hej



Undrar bara var du hittade de fina bokstäverna.

2008-07-09 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0