Ny Utmärkelse!

Idag blev jag åter igen JÄTTELYCKLIG när jag loggade in på min blogg.
Där stod det att Rosa Hemmet hade någonting till mig! 

Jag blev så GLAD för jag hade fått en NY UTMÄRKELSE!


 Den är från rara Camilla
med bloggen "Rosa Hemmet", som gett mig denna FINA utmärklese!

Stort ♥ ligt TACK SÖTA DU, jag blev ju JÄTTEGLAD för den!
 Det är tillfällen som dessa samt alla söta inlägg som gör det roligt att blogga!




Självklart vill jag dela med mig av denna utmärkelse till fem bloggar jag tycker om:

Annas hus på landet

Vitt är vackert

Under Kalas Eken

Vaniljdrömmar

Hwita Villan



Denna utmärkelse får ni gärna ta med er!
Varsågoda:




♥ Helena / Franska Liljan ♥










Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Helena!

Vad kul att du tittade in. Vet inte om du såg det men jag har en tävling på min sida just om att vinna en bloggdesign,(3:e inlägget,där finns länken till bloggen) antingen kan du ju va med i den eller så går du direkt till min pojkväns sida och skriver in lite uppgifter som han behöver.

Bloggen heter StuffIlike.blogg.se och du går in på sidan bloggdesign.

Hoppas du hittar dit hör av dig om annars =)

Kram Rebecka

2008-06-26 @ 17:56:02
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: a home far away

Gratis till utmärkelsen, va kul:-)

De rosa lexington handdukarna är underbara och fluffiga:-) Jag såg dem senast idag på NK plan 3. Men de jag köpte hittade jag i Gnesta. Men de var billigare på NK, konstigt nog...



Ha en fin fredag

Kram Gunilla

2008-06-26 @ 19:15:36
URL: http://vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Helene

Hej Helena!

Tusen tack för utmärkelsen, jag blir så glad! Det är sååå roligt att blogga och att ha besökare på bloggen, det värmer att få en utmärkelse. Det kan ta några år innan pionerna blommar när man har flyttat dem, min ljusrosa blommar för första gången i år och det är några år sedan jag planterade den. Håller tummarna att du får vackra blommor på din också!

Kram Helene

2008-06-26 @ 20:43:16
URL: http://vaniljdrommar.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!



Trappen målade vi på plats, maskerade lite runt, sandpapprade och tvättade med yes diskmedel och sen målade vi med golvfärg. Hoppas bara att kvistarna inte slår igenom...!! Ha en bra kväll, kram!

2008-06-26 @ 23:12:32
URL: http://annashjartan.blogspot.com/
Postat av: Titti

Hej!!

Vad roligt med utmärkelsen! Jag blir jätteglad!! Det är såå roligt att blogga, fast jag måste erkänna att jag lägger mycket mer tid på att surfa runt på alla fina inredningsbloggar som finns! Din bland annat! Jättekul att följa "förvandlingen" av ert hus! Återkommer ofta till din altan med de nya möblerna! Blev såå läckert! Ha en bra dag!! /Kram

2008-06-27 @ 20:46:59
URL: http://underkalas-eken.blogspot,com
Postat av: Hwita Villan

Åh tack så mycket! Så glad jag blir!

2008-06-28 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0