Håruppsättning med Brudkronan

Igår var jag och min tärna Marie på besök hos frissorna vi valt inför den stora dagen...

Det är två unga tjejer, Jessica och Martina (som båda tar frisörexamen om en vecka) som just öppnat "Din salong" !

Jag hade med mig foton på klänningarna, skor, väska, brudbukett och smycken för att tjejerna skulle få ett helhetsintryck av bröllopet. Hade även foton på olika brudfrisyrer jag gillar.

Jätte trevliga och duktiga tjejer som genast gjorde förslag på varsin urläcker frisyr på mig och tärnan!

Den kritiska och jättesvåra momentet blev såklart att fästa brudkronan på min frisyr... Det tog några timmar att klura ut bästa sättet men Jessica lyckade mycket bra och den satt stbilt på plats tillslut!


på bilden ovan är kronan fäst men övriga frisyren ej påbörjad...

Vi blev jätte njöda och ser nu fram emot bröllopsdagen då tjejerna skall göra oss fina!!!


♥ Helena / Franska Liljan ♥






Kommentarer
Postat av: milla

Åhååå Så det vankas bröllop snart? Åh så vackert det kommer bli, det är verkligen bara eran dag! Lite avis blir man ju :p Du läskade mig här nedan med rabarberna.. Åh så GOTT med en paj! När blir bröllopet då? Ha det

2008-06-04 @ 22:11:37
URL: http://www.rosahemmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0