Lunchträff och shoppingtur i Stockholm!

Igår lunchade jag i Stockholm med min väninna Camilla. Vi träffades för några år sedan när vi pluggade Antikskolan på Stockholms Auktionsverk ihop. Vi har fler gemensamma intressen - vi båda jobbar med inredning. Camilla bloggar här

Efter varsin god sallad på Jacobs Café, var vi redo för lite repotage-research i området.

Dessa butiker besökte vi:

Outdoor på Surbrunnsgatan som har möbler och inredning för trädgården...


Camilla botaniserade bland deras fina möbler - vad som valdes till repotaget får ni se i kommande nummer av Allt i Hemmet :-)
 




  
 
Denna härliga "kokong" i konstrotting gillar jag...




Syster Lycklig på Tegnergatan som har allt fint lull-lull du kan önska... för hemmet, barnet och kläder...
Snygga kuddar och plädar

          


Jättefina lampor ! Faller för bordslampan som jag genast lägger på min önskelista!
  
Fint till strykbräda och tvättstuga
   



Lolodi på Tegnergatan som har härliga ting för balkong och trädgård....
  

Vass på Sveavägen inredning kläder och pynt


Resultatet av denna butiksrunda kommer i ett nummer av Allt i Hemmet


♥ Helena / Franska Liljan ♥

Ni missar väl inte heller tävlingen här på min blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Kul att få se bilderna också. Väldigt inspirerande. Ska bli kul att se i Allt i hemmet hur det blev.



Ha en bra dag!

Kram Ullis

2008-07-02 @ 16:16:23
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Hannis

Åhh vilka perfekta shoppingtips!

Fast jag är i Stockholm så ofta så är det flera affärer jag missat =))

Måste skriva ner dom så att jag inte glömmer.



Låter som att du hade en kul möhippa!

Kram Hannis

2008-07-02 @ 17:28:35
URL: http://hannishem.blogspot.com
Postat av: Marie

åh va roligt med lite shopping, å jisses säger jag..har bott i stan i halva mitt liv..men hela tiden får man nya tips på trevliga inredningsbutiker..ja HansMIkael är en klar favorit..älskar hans butiker..blir alldelse galen att gå där, jag vill ha allt ..hihi

ha det gott/marie

2008-07-05 @ 08:02:40
URL: http://www.dreamlifeincity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0