Shoppingtips i värmen!

Heta Shoppingtips!

Om man inte orkar springa runt i sommarhettan
kan man alltid shoppa lite snygga saker via sin dator!

Några snabba klick klick klick i sommarnattens svalka
ger spännande resultat i postlådan några dagar senare :-)

Hittade en fin webbshop idag: Miss Home

Kolla in du med!

Jag gillar de rostfria margaretekålarna :-)


och jag är svag för iittala ...
Färgglad sommar med ittala

mycket snyggt!!!

Jag kommer att använda en del iittalaprodukter i vår bröllopsdukning, tror jag.
Får se hur det bestäms på dukningsdagen!


♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Hannis

Men vilka fina rosor!

Vad gulligt av din blivande make=))



Måste kika in på Miss Home!



Kram Hannis

2008-07-30 @ 09:42:31
URL: http://www.hannishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0