Stillhet i Vintriga vackra Visby

Jag har fått förmånen att få fira nyår och trettonhelgen i Visby på Gotland. Sambon jobbar här en vecka och jag fick åka med på "lyxledighet", så det blir 2 veckor på härliga Gotland! MYS MYS MYS!

Vi kom hit helgen innan nyår och hann med en hel del mys innan hans jobb drog igång. Promenader hand -i-hand i stilla innerstadskvarter... Kärleksporten i Ringmuren... Fika och långluncher på mysiga ställen... Shopping till vårt nya hus... HUR HÄRLIGT SOM HELST!!! Detta vill jag göra om!


image23

♥ Vi i Kärleksporten ♥


 
Vilken skillnad mot de turist-täta sommarmånaderna. Nu SER man faktiskt byggnaderna och kan i lugn och ro bara NJUTA av ruinerna och varandras sällskap. 

♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Se till att du är turist i "rätt land"...
Kolla in min skylt! :)

2008-05-08 @ 17:33:28
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0