På tal om växthus

Jo, nu när vi har villa med tomt...blivande trädgård...så önskar jag mig ett växthus mer än någonsin. Visst får det väl vara hela 15 kvm nu??? Ett växthus värdigt Franska Liljan!

Har hittat fler modeller att dreggla över innan jag besämmer mig. Vad tycker ni???

image42


image43


image44


image45


Det sista ser väldigt vacker ut men jag vet inte om jag vill ha ett helt fristående växthus eller ett som sitter ihop med huset??? Hur väljer man?

♥ Helena / Franska Liljan ♥




 


Kommentarer
Postat av: Eva Halfwordson

Hej
Jag var inne o sökte på olika bloggar. Om du tittar på min hemsida www.swedengreenhouse.com så hittar du fina växthus i trä.
Hälsningar
Eva Halfwordson

2008-03-03 @ 10:23:29
URL: http://www.swedengreenhouse.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0