Oh ljuvliga Fattigmanssilver

Shoppade en fin blockljusstake och vackra hängen i fattigmans-silver idag! Passar bra i de flesta inredningar, både bland striktare design och mjukare linjer samt i  "Shabby Chic-hemmet".

Jag är MYCKET förtjust i materialet Fattigmanssilver (som är glas med en silvrig beläggning på insidan) och samlar på ljusstakar, vaser, hängen och vackra ting!


image24


Vad tycker Du om Fattigmanssilver?

image25

Jag tycker det reflekterar ljuset så härligt med dessa "silver"saker. Vardagslyx och guldkant på tillvaror helt klart!

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

"Kristallerna" i fattigmanssilver var jättefina, vart kommer dom ifrån?:)

2008-03-23 @ 21:59:29
URL: http://skattkammarn.blogg.se
Postat av: Helena

Jo dessa vacka året-runt"kulor" i fattigmans silver som jag har kan man köpa av mig här på bloggen. Dom kostar 119 kr st och jag skickar dom gärna!

Maila din order till mig!

2008-03-24 @ 23:58:56
URL: http://www.franskaliljan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0