Hemma igen...

Vi har nu lämnat 2 underbara veckor på Gotland för denna gång och återvänt till hemmet!

Jag har alltid gillat resor och kommer förhoppningsvis även i fortsättningen att få dela denna passion med min käre sambo!

Så här charmigt bodde vi nu på Gotland!

image21


Vi hade en underbar utsikt över vackra gamla ruiner genom sovrumsfönstret.

Alldeles bredvid oss låg Visby Domkyrka, en otroligt stor och vacker kyrka!

image22


Mer om gotlandsresans shoppingfynd kommer framöver...



♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Hejsan!
Där ser man, och vilka köp du gjorde! Hoppas du lägger ut bilder, skulle vara kul att se skorna :)

Jag har aldrig varit i butiken Fåfäng, jag blev tipsad av en kompis på Öland om den och skrev om den här på bloggen främst för att inte glömma av den ;) Och sedan tyckte jag det var lite roligt att de hade en webbutik! :)

Tack för din kommentar!

2008-01-08 @ 08:56:38
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0