Guteblandning och Vardagens guldkant!

Vi besökte den kända Te&Kaffe butiken Kränku där vi storshoppade.


image14

Det blev kryddor och te till oss och alla där hemma. Fyllde på te-förrådet av "Guteblandning" och den nya "Jubileumsblandning" och "julknäck" samt fiskkryddan "Fina Fisken".

image15
 image16
Sedan hade jag turen att hitta mina favvo-minttabletter (nI vet den där söta rosa avlånga plåtburken med skjutlock & spegel i locket) - nu med Chokladsmak!!! Hur bra kan det bli???

Jag gillar när mina bra-att-ha-saker är snygga att se på! Varför ska jag ha en trist ask när jag kan ha en söt som jag blir glad av att se på? Självklart är vi värda att bli glada så ofta som möjligt! Vardagens gultkant!

Rosa ask (original mintsmak) & Brun ask (chokladsmak)

image68

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0