Ett arbetsrum ska renoveras!

PROJEKT:  "Hennes" Arbetsrum & gästrum

Detta projekt gäller hela rummet från golv till tak, med färg/tapetval, möblering och detaljer skall skräprummet förvandlas till ett ljust arbetsrum, trivsamt gästrum och ha plats för kreativa stunder.

Här kommer  före-bilderna...

Rummet har varit ett gästrum & lager-lokal för allt man inte vet var det skall vara just nu. Kolla röran...

image74

Ett virrvarr & hop-kok av överblivna möbler. Vilken oreda...

image75

Lite lättare att se rummet när vi röjde ur allt...

image76

Piffig blåmålad bård...

image80

Oj då, flera nyanser av blått i lager på lager... snyggt?

image81


Men bården lossnade delvis rätt enkelt...

image77

Tapeten jag valde... Kommer den att fungera ihop med tänkta aktiviteter och möbler??? Vi får se...

image78

Första väggen klar! Ser redan hur snyggt detta kommer att bli!

image79

Fler bilder bloggar jag upp när det är färdigrenoverat!



♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejsan!

Jag hittade till din blogg av en slump när jag sökte på tapeter på Google :) Undrar om du kommer ihåg vad denna härliga tapet heter?? Precis vad jag skulle vilja ha!

MVH Ellinor.

2010-06-23 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0