Drömmen om Mattan...

Tittade just igen på den vackra bilden med soffan jag bloggade upp igår. Blir tvungen att lägga in den igen för nu handlar det om mattan. Jag menar Mattan. Bara kolla....

image29


En rosen-dröm till mitt rosen-rum! Vore h e l t perfekt!

Är den inte hur fin som helst??? Nu syns tyvärr inte hela mattan på bilden, men det lilla man ser får mina tankar att genast skena iväg och redan beställa denna skönhet till mitt arbetsrum. Vore den inte helt U N D E R B A R   ??????????????????

Jooo sååå klart, men eftersom jag inte har en aning om var bilden är tagen så blir det ett detektivarbete att hitta mattan, förlåt Mattan.

Men kanske DU vet var jag kaan hitta denna  UNDERBARA Matta??? Hör av dig!

Tack för hjälpen!

♥ Helena / Franska Liljan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0