Ljuspyssel

Fjärde advent är här och julen kryper tätt intill!

Jag har pysslat runt lite bland ljusstakar och annat.

Stora stormlyktan fick guldsand och rödrutigt band.


Ändrade mig, såklart, och använde ett rött rutslipad innerglas istället...




Mitt stora guldiga MATEUS fat brukar ha guldiga ljus tillvardags,

fatet är nu "julifierat" med rött band omkring glaset samt rött hjärta!

Såklart ändrade jag mig även här ;-)

Så det blev stora RÖDA glitterljus & rutslipat ljusglas!


Ser ni röda glittret på ljusen...glimmar SÅ vackert i ljusskenet :-)


Snart kommer tazetterna att titta över kanten på glasvasen...



Inte heller akvariet har klarat sig undan julpynt...


men här blev det bara vita blommor och vita G O D J U L bokstäver
samt ett Zinkhus från Walters o Co.

Okej då, ett litet glas på fot med några glaskulor innan granen kom in placerades här...


Kram Helena / Franska Liljan

Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så fint du gör hemma. Dina blomstergrupper är helt otroligt fina. Kul öknamn från maken, s. Hoppas att allt är bra med dig.





Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2008-12-21 @ 21:40:44
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: emma

åhh..ett sådant där zinkhus har jag beställt hem. Antar att det kommer till mig i veckan. =) Älskar verkligen deras zinkhus. Gjorde dessutom ett kap på Bauhaus - ett vitt "zinkhus". Finns bilder på min blogg =)

2009-01-07 @ 09:02:19
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0