Jag har fått en award igen!

Oj så glad jag blev när jag fick denna härliga överrskning av HÄRLIGHETER enligt Erika!


Det är alltid så roligt att få uppmuntran här på bloggen!


Erika har gett mig awarden och jag är jätteglad!


Denna awarden är lite speciell och kommer ifrån Norge...


"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"


Erikas motivering till min award är:

" Franska Liljan
-Helena en sann rosa vän som inspirerar till hemtrevnad och bak...

Njut och till er andra lovar jag att er tid kommer! "
 
TACK TACK Erika, denna award värmer verkligen!!!

Självklart skickar jag tillbaka awarden till dig med raketfart :-)



Jag har valt dessa åtta bloggare som mottagare av awarden!


Leva på landet / Ullis
- för inspirerande hem, familjeliv och fyndartips och värmande hälsningar!

Rosa Hemmet  / Camilla
- för alla härliga gör-det-självtips som alltid flödar på din blogg!

Jema Rose / Jenny
- för fyndtips & ljuvlig stämning i shabby stil :-)

Julias Vita drömmar / Julia
- för inspiration och drömmar samt fina pysseltips!

Jennys Hem och Harmoni / Jenny
- för själslig ro, harmoni och ljuv inspiration!

Hannis Hem   / Johanna
-
för all härlig inspiration!

Eddans / Anette
- för härliga gör-om-tips och inspiration!

Under Kalas-eken / Titti
- för härlig inspiration, tips och inredning!


ÖNSKAR ER ALLA EN UNDERBAR TREDJE ADVENT!



Kram Helena / Franska Liljan




Kommentarer
Postat av: Titti

Oj, tack!! Vad roligt!! Vad glad jag blir!! Stor kram Titti

2008-12-14 @ 07:01:06
URL: http://www.underkalas-eken.blogspot.com
Postat av: Jenny

Stort GRATTIS till din award och TACK snälla du för att du tänkte på mig! Det värmer verkligen i hjärtat!:) KRAM!!!

2008-12-14 @ 08:16:13
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se/
Postat av: Anette

Åh, men tack så jättemycket! Jag blir jätterörd och naturligtvis går awarden tillbaka till dig på studs!!

2008-12-14 @ 10:17:08
URL: http://eddans.blogspot.com
Postat av: Jenny/ Jema Rose

TACK snälla du för awarden, jag blev jätteglad!!!



Ha en riktigt fin 3:e Advent..!



: )



Kram, Jenny



<3

2008-12-14 @ 11:15:33
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Grattis till din award och tusen tack för att du skickar den till mig med de fina orden. Så fin adventsbild du har.



Ha en bra dag!

Kram Ullis

2008-12-14 @ 12:42:09
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej tjejen! Grattis till awarden, och tack för att du ville ge den vidare till mig. Blev verkligen jätteglad, tack så mycket! Ha det super!

2008-12-15 @ 22:54:36
URL: http://rosahemmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0