Franska Liljan önskar GOD JUL

GOD JUL Kära läsare!

Idag, måndag, åker vi på jullov till skärgården där vi firar jul med familjen!
Det blir en konstig jul, för vi saknar alla min lillasyster
som lämnade oss & jordelivet för snart 3 månader sedan!

Vi kommer hem igen till nyår som vi ska fira hemma.
Våra vänner med familjer kommer hit! och firar med oss!

Tills dess hoppas jag ni finner en del inspiration att se och läs här på min blogg!

Som julhälsning till er alla visar jag bilder på vår julgran!

Alla bloggare vet hur svårt det är att få granen lika fin på bild
som den är i verkligeheten, så kära lärare: håll tillgodo med
detta stapplande försök att visa min kungsgran klädd i:
 
vitt, silver och en gnutta guld!

Med eller utan blixt, det är frågan....

Dessa bilder är med blixt för att ni ska kunna se detaljerna,
men julstämningen blir ju vackrare utan blixt :-)

Jag har bara glaskulor, inga plast. Blir SÅ vackert då!


Självklart finns glaskulor i granen med FRANSKA LILJOR på...



och änglavingar...


och kulor med pärlor...



och guld... och silver...

Älskar mina guldkottar...







Årets nykomlingar är de vita fåglarna, som Maken knappt står ut med ;-)


Den lysande stjärnan i toppen är så fin och ger ett mild sken över granen!



Så trist med blixt. Jag ska ta bilder utan blixt
och lägga upp när vi kommer hem!

Ät gott, var med nära och kära, mys,
varava ner, pusta ut och ladda era batterier!

EN VARM OCH FRÖJDEFULL JUL 2008

ÖNSKAR

HELENA / Franska Liljan





Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så gott det ser ut med allt gott bak. Din gran är helt underbar. Den ser ju ut som en riktig Diseygran. Hoppas att ni får en jättebra jul.



♥♥♥ GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ♥♥♥

KRAMAR ULLIS

2008-12-22 @ 19:03:32
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Helene

En riktig God Jul önskar jag dig!

Kram Helene

2008-12-23 @ 07:52:11
URL: http://vaniljdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0