Höstens Swap är på G...

Nu är det dax för  VITA GÅVORS HöstSwap!



Alltid lika spännande att bli tilldelad en "Hemlig Vän".

Sedan går man in på dennes blogg för att "spionera" på favoritsakerna och se vilka presenter som kan passa mottagaren. Hoppas "MIN" vän lagt in mycket bilder och personlig text på sin blogg.

Jag ska genast ge mig in på bloggen till min "hemlige vän"
som jag skall skicka mitt paket till och ta en ordentlig titt!

Sedan står shopping på tur, lämpliga presenter att skickas till hemliga vännen!



♥ Helena / Franska Liljan ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det spännande!! Jag är också i full fart med att leta present till min hemlige vän :)



Det är så roligt att få skicka present och sen gå och vänta med spänning på sin egen!



Ggattis till giftermålet!



kramis!

2008-08-19 @ 18:39:32
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

Detta låter jättekul!!! Men hur går det till exakt???

Kramis

Erika

2008-08-19 @ 19:14:44
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0