Zätas Handelsträdgård del 4 - sista 25 bilderna...

Här kommer de sista inspirationsbilderna från Zätas Handelsträdgård för denna gång!
TACK för ert tålamod att orka titta på alla bilder jag öser över er!

och TUSEN TACK för alla röstningar, alla söta kommentarer och rara mail ni sänder mig!
Det glädjer mig oerhört mycket!!!

Jag har ju bara bloggat 4 månader och redan fått en härlig läsekrets med rara bloggvänner från riket runt!

Ni kommer att belönas med en tävling snart, håll utkik här på bloggen!

KRAAAAAAAM  ♥ Helena / Franska Liljan ♥


Vivor i mängder får det att klia i odlarfingrarna
image460

image461
Ett rostigt lusthus i trädgården, men slingrande , doftande rosor och klematis runt... ahhh
image462
Oliver i medelhavsurnor
image463
Himmelsblå akleja
image464

image465
Vitt. Vsckert & Friskt!
image466
Zink & rosa blir vackert ihop!
image467
Pelargoner i trolldimma...
image468
Citrus, rustikt och färgstarkt...
image469
En ensam anemon i blått
image470
Läcker kruka i Fattigmanssilver
image471

image472
Terrkottasamlingen är omfattande på Zätas
image475

image474
Ljuvliga förgätmigej - jag köpte de rosa...
image473
Avslutningsvis:
DEN SVARTA TRÄDGÅRDEN

Riktigt snyggt tycker jag. Vitt är såklart alltid vackert, men jag gillar den svarta kontrasten. Helst ihop med rosa.
(Som ni tidigare sett (inlägg den 23 april) valde vi svarta lådor till vår altan och fyllde med vita, svarta och rosa blommor.)
image477

image478

image479

image480

image481

image482

image483
Zätas egna krukor bär emblemet "Z"
image484

image485

Imorgon visar jag helgens loppisfynd!

♥ Helena / Franska Liljan ♥





Kommentarer
Postat av: classic style in city

åå hade nästan glömt zätas trevliga trädgård..hur man nu kan glömma det ??
nåväl tack för inspirerande bilder..nu måste jag ta mej dit..

2008-05-02 @ 00:16:08
URL: http://www.dreamlifeincity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0