Värmande solstålar på nyinköpta blommor

Idag visar jag delar av shopingfynden sambon och jag gjorde på mässan Nordiska Trädgårdar. En del nya gröna sköna vänner som vi hoppas skall trivas hos oss!
image417
Köpte Akleja, rosa vit som är så fin. image418
Liljekonvaljer... doften....
image419
Mårbacka ljusrosa enkel. Snyggare och renare än dubbel tycker jag.
image420
Raukel Rosenknopp... kärt barn har många namn... Vit och...
image421
Rosa följde med hem!
image422
Och till slut en gigantisk vit-rosa fläckig pelargon " Estelle". Så enkel, SÅ vacker!

Det blev en del tillbehör ocskå, men det visar jag en annan gång!

♥ Helena / Franska Liljan ♥




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så mycket vackert ni köpt. Blir sugen att kasta mig iväg och handla.
/P

2008-04-23 @ 09:41:26
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Jana

Vackra blommor!

2008-05-05 @ 12:21:50
URL: http://kirkemandragora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0