Besök på "Matildas Trädgård" del 2

Som ni sett i ett tidigare inlägg besökte jag nyligen Matildas Trädgård i roslagen.

Jag fick fota allt jag ville, och nu vill jag dela med mig av flera bilder till er!

 Denna gång visar jag interiörsbilder med härliga miljöer! Fullproppat med detaljer, så titta noga!

Njuuut!!!

image359
Snirkligt järn med skön patina
image360
Vitt och rosa - så rätt
image361
Snygga lyktor med mönster i glaset
image362
Ljuva färger ihop
   
Roliga och lekfulla detaljerimage366
Snygga planteringar i dramatiskt svart.....
image367
.....fanns i olika varianter - snyggt!
image368
Snygga gröna zinkkrukor med vacker patina - många olika storlekar
image369
Zink & Rostiga detaljer - så härligt ...
image370
Oj då , en trasig kruka?????
image371
Aha, det var kreativiteten som slagit till... ;-)
image372
Detljbild på den trasiga krukan. Riktigt snyggt med den i planteringen!


Nästa gång visar jag mera vitt och shabby från Matildas Trädgård! Missa inte det!

♥ Helena / Franska Liljan ♥



Kommentarer
Postat av: mamma millan

Hellojsan...ndrbara bilder från Matildas ju....åå såå fint..nu vill man ju bara ut o pyssla juuuu!!!!

Glömta av att maila dig om cupecakes , ber om ursäkt......receptet hittar du på min sida..ett av mina första inlägg..tror det var 15 /2..el 14/2...där står det rätt så utförligt...men maila mig om du vill veta mer!!
[email protected]

go kväll o kram

~~* W I T H ♥ L O V E *~~

Millan

2008-04-15 @ 23:16:29
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack för kommentaren hos mig! Den gjorde att jag hittade hit! Självklart får du länka, blir bara glad!

Vilken fin blogg du har, massor av inspiration!

Ha en bra dag! Kram!

2008-04-16 @ 14:17:06
URL: http://www.underenvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0