Swap dax - PYSSEL tema

Oj så spännande denna omgång av VITA GÅVOR swappen-kan bli!!!

Pysseldax!

Så kommer några ledtrådar till min hemliga vän:

Jag gillar ju pyssel & handarbete - gärna sådant som andra händiga personer gjort.

Själv gör jag romantiska smycken i äkta silver och äkta pärlor :-)



Jag tycker väldigt mycket om tyger/ saker av tyg med monogram
(dessa varianter uppskattas mest: S, H, HS, HSS, EHS, GW, ES, UG, KS, CS)

Texter med fint typsnitt (gammalt, snirkligt) är också trevligt.
Både texter att stryka på tyg, eller att gnugga på väggen, eller klistra på en spegel....

Mina favoriter kommer oftast från Greengate, Tricia Guild (Designers Guild), Au Maison, Mateus...

Älskar olika material som : Zink, Rost, Spets i vitt och svart...

Jag älskar att baka, så kakpynt / baktillbehör fungerar alltid :-)

Det mesta inom shabby chic allstå...

Mina favvofärger är ROSA, VITT och SVART.

Rosigt blommigt har jag utomhus, Vitt spets antikt inne.


Hoppas detta kan vara någon liten ledtråd till min hemliga vän,
förutom mina inlägg här på bloggen :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0